Photobucket

06 December 2010

Dua

KAMI :D

Information of the picture ;

Location : Elly's House.
Who's in the picture : Maryam Dashuki, Siti Maisarah, Nur Aisyah, Adnin Aisyah, Izzah Elliani, Fatin Nadhirah.
Scene : The pink wallpaper, aww :)
Situation : Happy tak terkata -,-

______________________________________________________________________

Habis cerita pasal gambar :B So Jumaat lepas pergi rumah Elly. Alasan saya, sebab nak tengok bilik Elly yang telah di'renovate'. Then saya dibenarkan :P HOHO, best gilaa. Pergi dengan ibu and Maisarah tumpang sekali. Bila dah sampai tu ingatkan Maryam and Adnin tak sampai lagi, so buat dek je, HAHA. Tapi yang aku tahu Aisyah dah sampai, awal gilaaa pukul 8 eh ? Haha, lepas tu masukmasuk je kene peluk dengan Adnin. Hoi terkejut aku doe -,-

HAHA, then lepaklepak ar ngan diorang. Tak habishabis tanye " Nak buat apaaaa ni ? " Kankan ? Kitorang cerita pasal sekolah masingmasing. Agak bestla, cerite pasal histerialaa. Elly ade pengalaman kan ? Haish, takut betul. Pastu main laptop, ambik video sendiri, Omegle-ing. Haha, Elly ana tak tahu pun web tu sebelum ni. HAHAHA, gayat je :P

Pastu pegi kedai beli aiskrim, then pegi taman pastu balik. Awwhh, the best moment la korang. Lamaaaa gilaaaaaaaaaaaaaaaaa tak jumpe ouh :D Hehe, aku and Mai balik pukul 6:45 camtu kot. Ayah balik awal and ambik kitorang sebab malam tu ayah nak pegi Turki :) HOHO, oklah. Eh korang nanti jumpe reunion eh :) Byeeee.

FatinNadhirahFarisTamthil